Άλλο ένα... δοκάρι!

Άλλο ένα... δοκάρι!

Συνεχίζονται τα... δοκάρια στο ΑΠΟΕΛ! Άλλο ένα χθες στο ματς κυπέλλου με την Ένωση. Αυτή τη φορά δεν ήταν ο Τομάς, αλλά ο Ντράζιτς που σημάδεψε με δύναμη από κοντά την οριζόντια δοκό!