Αναμνηστική... οι πρώτοι!

Αναμνηστική... οι πρώτοι!

Αναμνηστική φωτογραφία από τη διαιτητική ομάδα στο ΓΣΠ για το ΑΠΟΕΛ - Ομόνοια. Είναι οι πρώτοι ξένοι ρεφ που ορίστηκαν σε αγώνα της φετινής σεζόν! Συγκεκριμένα, ο Ιταλός Marchetti Matteo θα διαιτητεύσει το "αιώνιο" ντέρμπι ενώ στο VAR θα είναι ο Αυστριακός Schuttengruber Manuel.