Το "αντίο"... στην Zulte Waregem (Βίντεο)

Το "αντίο"... στην Zulte Waregem (Βίντεο)

Με ανάρτηση στα social media ο Σταύρος Γαβριήλ αποχαιρέτησε την Zulte Waregem. "Η πίστη και η αφοσίωση σας είναι κάτι, το οποίο θα θυμάμαι για πάντα", σημείωσε μεταξύ άλλων. Δείτε το σχετικό βίντεο:

Δείτε το SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Αλεξάντερ Σπόλιαριτς: