Ένα δίωρο πριν την έναρξη του ντέρμπι ανάμεσα σε ΑΠΟΕΛ και Ομόνοια, η αστυνομική δύναμη... πήρε την θέση της. Ευχή όλων μας, να μην χρειαστεί η παραμικρή παρέμβαση και η παρουσία των αστυνομικών να αποδειχθεί απλά προληπτική.
Ένα δίωρο πριν την έναρξη του ντέρμπι ανάμεσα σε ΑΠΟΕΛ και Ομόνοια, η αστυνομική δύναμη... πήρε την θέση της. Ευχή όλων μας, να μην χρειαστεί η παραμικρή παρέμβαση και η παρουσία των αστυνομικών να αποδειχθεί απλά προληπτική.