Από νωρίς... στην θέση τους

Από νωρίς... στην θέση τους

Ένα δίωρο πριν την έναρξη του ντέρμπι ανάμεσα σε ΑΠΟΕΛ και Ομόνοια, η αστυνομική δύναμη... πήρε την θέση της. Ευχή όλων μας, να μην χρειαστεί η παραμικρή παρέμβαση και η παρουσία των αστυνομικών να αποδειχθεί απλά προληπτική.