ΑΠΟΕΛ για Αμπάνια

ΑΠΟΕΛ για Αμπάνια

Βιντεάκι από το ΑΠΟΕΛ για τον Αμπάνια...Ήταν στην αποστολή του ντέρμπι με την ΑΕΛ, για πρώτη φορά μετά το σοβαρό τραυματισμό του. "Μια δυνατή συναισθηματική στιγμή. Μετά από 9 μήνες καλωσόρισες πίσω Νταβίντ Αμπάνια", η λεζάντα των "γαλαζοκιτρίνων".