Συνεχίζεται το γκάλοπ της ιστοσελίδας μας για το μεγάλο ντέρμπι, ΑΠΟΕΛ-Ομόνοια. Μία μέρα πριν από το κλείσιμο της...κάλπης, είναι "γαλαζοκίτρινο" το προβάδισμα, με ποσοστό 46% έναντι 40%. ΚΛΙΚ ΕΔΩ για να ψηφίσετε!
Συνεχίζεται το γκάλοπ της ιστοσελίδας μας για το μεγάλο ντέρμπι, ΑΠΟΕΛ-Ομόνοια. Μία μέρα πριν από το κλείσιμο της...κάλπης, είναι "γαλαζοκίτρινο" το προβάδισμα, με ποσοστό 46% έναντι 40%. ΚΛΙΚ ΕΔΩ για να ψηφίσετε!