ΑΠΟΕΛ και Ομόνοια μια... παρέα!

ΑΠΟΕΛ και Ομόνοια μια... παρέα!

Στον αγώνα Κ16 ανάμεσα σε ΑΠΟΕΛ και Ομόνοια που διεξήχθη το Σάββατο (27/9) το πρωί στο Πασκάλ, οι πατεράδες που βρέθηκαν εκεί πόζαραν στον φακό του kerkida.net. Κάποιοι υποστήριζαν τους "πράσινους", άλλοι τους "γαλαζοκίτρινους", όμως όλοι μαζί παρακολούθησαν παρέα την αναμέτρηση με καλή διάθεση!

enter