Στον αγώνα Κ16 ανάμεσα σε ΑΠΟΕΛ και Ομόνοια που διεξήχθη το Σάββατο (27/9) το πρωί στο Πασκάλ, οι πατεράδες που βρέθηκαν εκεί πόζαραν στον φακό του kerkida.net. Κάποιοι υποστήριζαν τους "πράσινους", άλλοι τους "γαλαζοκίτρινους", όμως όλοι μαζί παρακολούθησαν παρέα την αναμέτρηση με καλή διάθεση!
