ΑΠΟΕΛ/Δουλειά

ΑΠΟΕΛ/Δουλειά

Ανάρτηση του ΑΠΟΕΛ από τη σημερινή πρωινή προπόνηση. Οι "γαλαζοκίτρινοι" συνεχίζουν τη δουλειά και βλέπουν Ανόρθωση εκτός έδρας... Η ανάρτηση.