Το ΑΠΟΕΛ ανέβασε φωτογραφίες από την προπόνηση της ομάδας στον "Αρχάγγελο". Οι "γαλαζοκίτρινοι" συνόδευσαν την ανάρτηση με την λεζάντα... "Train and wait-Προπόνηση και αναμονή". Με την επανέναρξη η ομάδα του Πάμπλο Γκαρσία θα αντιμετωπίσει την ΑΕΛ (23/11),
Θα τους ξεκουράσει για τα δύσκολα που έρχονται
- ΔΕΙΤΕ την εκπομπή SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Βέσκο Μιχαΐλοβιτς:

