ΑΠΟΕΛίστες/Ομόνοια

ΑΠΟΕΛίστες/Ομόνοια

"Ο ΑΠΟΕΛ ανήκει στο μεγάλο κόσμο του" το μήνυμα από την εταιρεία των "γαλαζοκιτρίνων", όπου καλεί τον κόσμο να στηρίξει μαζικά την ομάδα στο ντέρμπι με την Ομόνοια. ΚΛΙΚ ΕΔΩ.