ΑΠΟΕΛίστες...στο Kerkida

ΑΠΟΕΛίστες...στο Kerkida

Πήγαν από νωρίς στο ΓΣΠ για τον αγώνα με την ΕΝΠ. Ντίνος και Νίκος από τη Λευκωσία, Στέλιος από τη Λεμεσό, απολαύσαν το καφεδάκι τους και πόζαραν στο φακό της ιστοσελίδας μας. Κεκλεισμένων των θυρών ο αγώνας λόγω της τιμωρίας του ΑΠΟΕΛ, λιγοστός θα είναι ο κόσμος.