Πήγαν από νωρίς στο ΓΣΠ για τον αγώνα με την ΕΝΠ. Ντίνος και Νίκος από τη Λευκωσία, Στέλιος από τη Λεμεσό, απολαύσαν το καφεδάκι τους και πόζαραν στο φακό της ιστοσελίδας μας. Κεκλεισμένων των θυρών ο αγώνας λόγω της τιμωρίας του ΑΠΟΕΛ, λιγοστός θα είναι ο κόσμος.
Την αρθρογραφία για τους αγώνες του πρωταθλήματος προσφέρει το Mint To Be Fresh Pasta - Εκεί όπου τα ζυμαρικά είναι καθημερινή απόλαυση!
