ΑΠΟΕΛ...με ασύγκριτο!

ΑΠΟΕΛ...με ασύγκριτο!

Φτιάχνει τον κόσμο του το ΑΠΟΕΛ, ενόψει του σημερινού ντέρμπι με την Ομόνοια. Πρωινή ανάρτηση από τους "γαλαζοκίτρινους"  ανεβάζοντας εικόνα από την παρουσία των Πορτοκαλί στην προπόνηση της Παρασκευής και με λεζάντα/Ασύγκριτο: «Και’ μεις ξανά θα βάζουμε φωτιά, μην σταματάς ούτε λεπτό».