Το ΑΠΟΕΛ επικράτησε με 2-0 της ΕΝΠ στο "Τάσος Μάρκου" στα πλαίσια της 3ης αγωνιστικής και έφυγε με το τρίποντο από το Παραλίμνι. Δείτε φωτογραφίες από την αποχώρηση των γαλαζοκιτρίνων...
Το ΑΠΟΕΛ επικράτησε με 2-0 της ΕΝΠ στο "Τάσος Μάρκου" στα πλαίσια της 3ης αγωνιστικής και έφυγε με το τρίποντο από το Παραλίμνι. Δείτε φωτογραφίες από την αποχώρηση των γαλαζοκιτρίνων...