(Βίντεο) Final whistle...

(Βίντεο) Final whistle...

Μετά το τελευταίο σφύριγμα του χθεσινοβραδινού αγώνα ανάμεσα στον ΑΠΟΕΛ και στον Άρη, όπου η ομάδα του Πάμπλο Γκαρσία νίκησε με 2-0, ο Ισπανός τεχνικός έσφιξε τις γροθιές και ανακουφισμένος πανηγύρισε το υπερπολύτιμο τρίποντο για την ομάδα του μαζί με τους υπόλοιπους στον πάγκο.