(BINTEO) Πρώτος με διαφορά/ΑΠΟΕΛ

(BINTEO) Πρώτος με διαφορά/ΑΠΟΕΛ

Τα έλεγε ψες στο ΓΣΠ μετά το ματς με τον Ολυμπιακό ο Τομάς. Μίλησε για τα 6-7 δοκάρια που έχει φέτος! Σκεφτείτε να πήγαιναν μέσα,πόσα γκολ θα είχε ο Ουρουγουανός!