Το ΑΠΟΕΛ ανάρτησε βίντεο με στιγμές μετά την λήξη του ντέρμπι με την Ομόνοια και ένας από το επιτελείο της ομάδας με το που είδε τον Διαμαντάκο... έπεσε πάνω του λέγοντάς του "ρε τι έβαλες... τι έβαλες ρε μ****α"; Δείτε το υπέροχο στιγμιότυπο!
Δείτε το SUPER MONDAY με Βέσκο/Το "αιώνιο", τα...άλλα, οι κορυφαίοι και ο Τσίκινης!