Σταθερά ακολουθεί το αγαπημένο της ΑΠΟΕΛ η Μαρία! Σπάνια θα απουσιάσει από το γήπεδο όταν παίζει η ομάδα. Πήγε στην πρεμιέρα στο Αμμόχωστος και μάλιστα προερχόμενη από πολυημέρο μακρινό ταξίδι! Το ΑΠΟΕΛλίν την ξεκουράζει! Ο φακός μας την... πέτυχε στο πέταλο του "Αμμόχωστος" λίγο πριν τη σέντρα του αγώνα με την Κράσαβα.

Δείτε το πρώτο επεισόδιο της εκπομπής SUPER MONDAY για τη νέα σεζόν με καλεσμένο τον Κωνσταντίνο Σωτηρίου: