"Δεν χρειάζονται λόγια"

"Δεν χρειάζονται λόγια"

Ανάρτηση από το ΑΠΟΕΛ με φωτογραφία από την παρουσία των οπαδών της ομάδας στην προπόνηση. Οι "γαλαζοκίτρινοι" έγραψαν... "Δεν χρειάζονται λόγια"!