Ανάρτηση από το ΑΠΟΕΛ με φωτογραφία από την παρουσία των οπαδών της ομάδας στην προπόνηση. Οι "γαλαζοκίτρινοι" έγραψαν... "Δεν χρειάζονται λόγια"!
Ανάρτηση από το ΑΠΟΕΛ με φωτογραφία από την παρουσία των οπαδών της ομάδας στην προπόνηση. Οι "γαλαζοκίτρινοι" έγραψαν... "Δεν χρειάζονται λόγια"!