Στον... καφέ το πρωί της Μεγάλης Παρασκευής, σε παρέα ΑΠΟΕΛιστών. Έλεγε με νόημα ένας εξ αυτών "ορισμένοι ακόμη δεν το κατάλαβαν αυτό και επιμένουν"!
Στον... καφέ το πρωί της Μεγάλης Παρασκευής, σε παρέα ΑΠΟΕΛιστών. Έλεγε με νόημα ένας εξ αυτών "ορισμένοι ακόμη δεν το κατάλαβαν αυτό και επιμένουν"!