Δεν κατάλαβαν/ΑΠΟΕΛ!

Δεν κατάλαβαν/ΑΠΟΕΛ!

Στον... καφέ το πρωί της Μεγάλης Παρασκευής, σε παρέα ΑΠΟΕΛιστών. Έλεγε με νόημα ένας εξ αυτών "ορισμένοι ακόμη δεν το κατάλαβαν αυτό και επιμένουν"!