Έγραψε... για το ντεμπούτο του

Έγραψε... για το ντεμπούτο του

Με ανάρτηση στα social media ο Μίλος Ντέγκενεκ (ΚΛΙΚ ΕΔΩ) αναφέρθηκε στο ντεμπούτο του με την φανέλα του ΑΠΟΕΛ, στο εντός έδρας Χ με την Ομόνοια Αραδίππου: “Εξαιρετικά περήφανος και τυχερός που έκανα το ντεμπούτο μου στον μεγαλύτερο σύλλογο της Κύπρου. 🔵🟡 Οι δύσκολες στιγμές γεννούν δυνατούς άνδρες! 🔵🟡⚽️ ☦️”.