Πρόδρομος με Χάρη και Νίκο

Πρόδρομος με Χάρη και Νίκο

Ο πρώην πρόεδρος του ΑΠΟΕΛ, Πρόδρομος Πετρίδης, ήταν παρών στο ΓΣΠ για το "αιώνιο" ντέρμπι με την Ομόνοια και έφυγε χαρούμενος με τη νίκη των "γαλαζοκίτρινων". Στην φωτογραφία, μαζί με το νέο Πρόεδρο Χάρη Φωτίου και τον Νίκο Κουγιάλη, μετά το τέλος του αγώνα.