Εικόνες... ΝΤΕΡΜΠΙ στο ΓΣΠ ανάμεσα σε ΑΠΟΕΛ και Ομόνοια. Γεμάτη από τους ΑΠΟΕΛίστες η Νότια, 800 Ομονοιάτες (όσα εισιτήρια είχαν στην διάθεσή τους) στην Βόρεια, με τα ντεσιμπέλ στα ύψη!
Εικόνες... ΝΤΕΡΜΠΙ στο ΓΣΠ ανάμεσα σε ΑΠΟΕΛ και Ομόνοια. Γεμάτη από τους ΑΠΟΕΛίστες η Νότια, 800 Ομονοιάτες (όσα εισιτήρια είχαν στην διάθεσή τους) στην Βόρεια, με τα ντεσιμπέλ στα ύψη!