Ένας έμεινε, ένας έφυγε!

Ένας έμεινε, ένας έφυγε!

Ο Κούτσακος θα έχει τις ευκαιρίες του στο ΑΠΟΕΛ, ο Βρόντης πάει για να πάρει εκ νέου ευκαιρίες αυτή τη φορά στην Σαουδική Αραβία. Για να δούμε αν αποδειχθεί μία καλή χρονιά και για τους δύο νεαρούς.