Είναι πραγματικά εντυπωσιακό αυτό που προέκυψε μέσα απ’ τις επιλογές των συντακτών της ιστοσελίδας μας, σχετικά με τους κορυφαίους στο πρώτο μισό της σεζόν. Σε ότι αφορά το ΑΠΟΕΛ, η τριπλέτα Λαΐφη, Πιέρου και Σταφυλίδη είχε το απόλυτο! 16 δημοσιογράφοι ψήφισαν και ΟΛΟΙ είχαν την ίδια τριάδα, με τους πιο πάνω ποδοσφαιριστές!

