Ο Κώστας Σταφυλίδης ήταν ανάμεσα στους κορυφαίους του ΑΠΟΕΛ στο πρώτο μισό της σεζόν και ο τραυματισμός του… πόνεσε την ομάδα του. Στο εντός έδρας παιχνίδι με τον Άρη, ο Ελλαδίτης ακραίος μπακ επέστρεψε στην δράση και αγωνίστηκε στο δεύτερο ημίχρονο. Φεύγοντας απ’ το ΓΣΠ, έκανε… στάση στην κάμερα της ιστοσελίδας μας.