Βρίσκεται στην Κύπρο ο Τόμας Ντε Βινσέντι, με τον πρώην ΑΠΟΕΛίστα να ανεβάζει στόρι από τον "Αρχάγγελο". Το απόγευμα της Τρίτης (8/7) είναι η πρώτη προπόνηση των "γαλαζοκιτρίνων".
Ο Αργεντίνος μεσοεπιθετικός δοξάστηκε στο ΑΠΟΕΛ, ενώ πανηγύρισε 4 πρωταθλήματα και 2 κύπελλα. Με τη φανέλα της ομάδας της Λευκωσίας κατέγραψε τις περισσότερες συμμετοχές στη καριέρα του.
