Χάρης και Σταύρος... με μπόλικα χαμόγελα!

Χάρης και Σταύρος... με μπόλικα χαμόγελα!

Εξαιρετικό το κλίμα ανάμεσα στους Προέδρους των δύο ομάδων, στο ΑΠΟΕΛ - Ομόνοια. Ο φακός "συνέλαβε" τους Χάρη Φωτίου και Σταύρο Παπασταύρου σε κουβεντούλα με μπόλικα χαμόγελα