Χαρούμενος...

Χαρούμενος...

Ο Ματίας Τομάς είναι χαρούμενος για το γκολ, την απόδοσή του και το γεγονός πως αναδείχθηκε MVP στο ματς με την Ένωση. Ο Ουρουγουανός θέλει να δώσει συνέχεια και στα επόμενα ματς του ΑΠΟΕΛ.