Χωρίς... ΑΠΟΕΛ

Χωρίς... ΑΠΟΕΛ

Ανάρτηση από το ΑΠΟΕΛ με αφορμή τη διακοπή... Οι "γαλαζοκίτρινοι" έγραψαν "σαββατοκύριακο χωρίς ΑΠΟΕΛ".