Χωρίς κόσμο στο "Δασάκι"

Χωρίς κόσμο στο "Δασάκι"

Το ΑΠΟΕΛ δέχθηκε ποινή για απαγόρευση μετακίνησης ενός αγώνα (ΚΛΙΚ ΕΔΩ), έτσι οι "γαλαζοκίτρινοι" δεν θα έχουν τον κόσμο τους, στο εκτός έδρας παιχνίδι με τον Εθνικό Άχνας στο "Δασάκι" για την 22η αγωνιστική.