Χτύπημα...Πορτοκαλί

Χτύπημα...Πορτοκαλί

Ανάρτηση από τον ΠΑΝ.ΣΥ.ΦΙ ΑΠΟΕΛ..."ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ, ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΠΑΡΑΜΙΛΑΝΕ"

enter " "