Η πιο μεγάλη αγάπη...του Βλάνταν

Η πιο μεγάλη αγάπη...του Βλάνταν

"Η πιο μεγάλη αγάπη μου, η...αρρώστια μου είναι ο Ερυθρός Αστέρας! Από 15 ετών ήμουν στον Ερυθρό Αστέρα. Είναι τρόπος ζωής για μένα ο Ερυθρός Αστέρας" είπε ο πρώην προπονητής της Ομόνοιας, του ΑΠΟΕΛ και του Απόλλωνα, Βλάνταν Μιλόγεβιτς. ΚΛΙΚ ΕΔΩ τι είπε για Πέτρο Μάνταλο και ΑΠΟΕΛ.