Ημίγυμνος...ο Βάσος

Ημίγυμνος...ο Βάσος

Τι κι αν η θερμοκρασία είναι πέριξ των 10 βαθμών Κελσίου! Ημίγυμνος ο Βάσος Χριστοφίδης στο ΓΣΠ για την ΑΠΟΕΛάρα του, στο ματς με την Ομόνοια Αραδίππου. Δεν είναι η πρώτη φορά που εμφανίζεται χωρίς φανέλα σε παρόμοιες καιρικές συνθήκες. Πόζαρε με το κασκόλ της αγαπημένης του ομάδας.