Ήταν...ΔΕΔΟΜΕΝΟ (ΑΠΟΕΛ)

Ήταν...ΔΕΔΟΜΕΝΟ (ΑΠΟΕΛ)

Για αρκετά χρόνια, όταν ξεκινούσε η σεζόν, το ΑΠΟΕΛ δεν είχε στόχο την έξοδο στην Ευρώπη. Ήταν κάτι το αυτονόητο. Μόνο...τα τρόπαια είχαν στο μυαλό τους οι ΑΠΟΕΛίστες. Τώρα, όμως, είναι...αλλιώς και οι "γαλαζοκίτρινοι" δίνουν "μάχη". ΚΛΙΚ ΕΔΩ.