Για αρκετά χρόνια, όταν ξεκινούσε η σεζόν, το ΑΠΟΕΛ δεν είχε στόχο την έξοδο στην Ευρώπη. Ήταν κάτι το αυτονόητο. Μόνο...τα τρόπαια είχαν στο μυαλό τους οι ΑΠΟΕΛίστες. Τώρα, όμως, είναι...αλλιώς και οι "γαλαζοκίτρινοι" δίνουν "μάχη". ΚΛΙΚ ΕΔΩ.
Για αρκετά χρόνια, όταν ξεκινούσε η σεζόν, το ΑΠΟΕΛ δεν είχε στόχο την έξοδο στην Ευρώπη. Ήταν κάτι το αυτονόητο. Μόνο...τα τρόπαια είχαν στο μυαλό τους οι ΑΠΟΕΛίστες. Τώρα, όμως, είναι...αλλιώς και οι "γαλαζοκίτρινοι" δίνουν "μάχη". ΚΛΙΚ ΕΔΩ.