Και γι' αυτούς

Και γι' αυτούς

Στο ντέρμπι Ομόνοια-ΑΠΟΕΛ, οι πρόεδροι Σταύρος Παπασταύρου και Πρόδρομος Πετρίδης, οι οποίοι είχαν κουβέντα πριν την έναρξη. Και γι' αυτούς ήταν έντονα τα συναισθήματα κατά την διάρκεια του ματς και με βάση το πως εξελίχθηκε. Το ντέρμπι έληξε ισόπαλο και οι δύο πλευρές έφυγαν με τον βαθμό, πιο ικανοποιημένοι όμως οι "γαλαζοκίτρινοι" που ισοφάρισαν στο 90+7'.

enter