Κάλπη (Ομόνοια/ΑΠΟΕΛ)

Κάλπη (Ομόνοια/ΑΠΟΕΛ)

Με τη συμμετοχή 1800+ αναγνωστών μας έκλεισε η...κάλπη για το γκάλοπ που αφορούσε το ντέρμπι Ομόνοια-ΑΠΟΕΛ. Το 46% έδωσε ψήφο στο...διπλό, το 40% εκτίμηση για επικράτηση των "πρασίνων". Οι υπόλοιποι το...μοίρασαν. Και τα...σπουδαία στο γρασίδι.

 

ee