Μετά το τέλος του ντέρμπι στο ΓΣΠ, ο Πρόεδρος της Ομόνοιας Σταύρος Παπασταύρου αποχωρώντας απ' το γήπεδο, έδωσε συγχαρητήρια στους ανθρώπους του ΑΠΟΕΛ για τη νίκη τους. Πρώτα χαιρέτησε τον Πρόεδρο Χάρη Φωτίου και ακολούθως είχε κουβεντούλα με τον πρώην Πρόεδρο, Πρόδρομο Πετρίδη (κεντρική φώτο).

