Κοτόπουλο ή βοδινό; (Τομάς)

Κοτόπουλο ή βοδινό; (Τομάς)

Έγραψε... η ατάκα του Πάμπλο για τον Τομάς / ΚΛΙΚ ΕΔΩ. Και για να δώσουμε συνέχεια κάνοντας και χιούμορ, το μόνο που απομένει προς διευκρίνηση είναι αν έτρωγε γύρο κοτόπουλο ή βοδινό!!!

δσφδ