Ο Νικόλας Κούτσακος ήταν αυτός που… άνοιξε τον δρόμο για τη νίκη του ΑΠΟΕΛ, στο εντός έδρας ντέρμπι με τον Άρη. Ο φορ των “γαλαζοκιτρίνων” σκόραρε το 8ο του φετινό γκολ (7 πρωτάθλημα - 1 Κύπελλο) και φεύγοντας απ’ το ΓΣΠ, έκανε στάση για φωτογραφία στον φακό της ιστοσελίδα μας.