Μέσα, έξω...

Μέσα, έξω...

Εικόνα από τον πρώτο γύρο με πρωταγωνιστές δύο παίκτες που έχουν σημαντική επίδραση στις ομάδες τους. Ο Εβάντρο για την Ομόνοια και ο Σταφυλίδης για το ΑΠΟΕΛ. Παραμένει στα...πιτς ο Βραζιλιάνος, ενώ ο Ελλαδίτης τεθηκε ξανά στη διάθεση του Γκαρσία.