Μετά την έμπνευση...Kerkida!

Μετά την έμπνευση...Kerkida!

Πριν επιβιβαστεί στο λεωφορείο για την επιστροφή στη Λευκωσία, ο Ματίας Τομάς έκανε στάση στο φακό της ιστοσελίδας μας. Ο Ουρουγουανός άσος του ΑΠΟΕΛ έβαλε το...λιθαράκι του για το ΔΙΠΛΟ επί της ΑΕΛ. Στο 40΄ είχε την έμπνευση και την ικανότητα για να βγάλει φάτσα με τον Οτσόα τον Μαντσίνι με τρομερή κάθετη πάσα! Δείτε ξανά τη φάση του 1ου τέρματος...