Αγχώθηκε το ΑΠΟΕΛ στο α΄ μέρος, επιβλήθηκε στην επανάληψη και το 0-1 έγινε 4-1! Μετά το τέλος του ματς, η μεγάλη παρέα του Κυριάκου Βασιλείου-Πέλεντρου, επέλεξε το εστιατόριο Τρία+Ένα στα Λατσιά! Και το μενού, πέραν από μεζέδες είχε και μπόλικα μανιτάρια! Και ήταν ΟΛΑ απολαυστικά! Η νίκη..άνοιξε την όρεξη!


