Mίλησε ο Πάμπλο Γκαρσία...

Mίλησε ο Πάμπλο Γκαρσία...

ΗΔΗ μίλησε με την διοίκηση ο κόουτς του ΑΠΟΕΛ... """Ο τεχνικός του ΑΠΟΕΛ, έχει πάντως δώσει τις απόψεις του, στην διοίκηση και έχει αναφέρει και που και πόσες μεταγραφές θέλει""". (ΕΔΩ το θέμα μας)