Μπήκε, βγήκε (ΑΠΟΕΛ)

Μπήκε, βγήκε (ΑΠΟΕΛ)

Επανήλθε και έπαιξε για λίγα λεπτά με την Ομόνοια. Τώρα ξανά εκτός/ ΚΛΙΚ ΜΟΝΟ ΕΔΩ να μάθετε τι συμβαίνει με τον Κώστα Σταφυλίδη στο ΑΠΟΕΛ