Το πρώτο εισιτήριο διαρκείας της χρονιάς από το Orange Shop – Ποδαρικό από τον Ανδρέα Κωνσταντίνου
Ποδαρικό για τα εισιτήρια διαρκείας του ΑΠΟΕΛ έκανε ο πρώην Δήμαρχος Αγλαντζιάς και νυν Αντιδήμαρχος Λευκωσίας, Ανδρέας Κωνσταντίνου. Ο γνωστός ΑΠΟΕΛίστας ήταν ο πρώτος που ανανέωσε τη θέση του στην Νότια κερκίδα για τη νέα σεζόν, δείχνοντας για ακόμη μια φορά τη στήριξη του στην ομάδα.
