Πήραν την θέση τους στο νότιο πέταλο του ΓΣΠ οι 800 ΑΠΟΕΛίστες που εξασφάλισαν εισιτήριο για το... αιώνιο ντέρμπι με την Ομόνοια και είναι έτοιμοι για την... δική τους μάχη!

Την αρθρογραφία της 4ης αγωνιστικής στη β' φάση του πρωταθλήματος, προσφέρει το Eστιατόριο - Kυπριακή Tαβέρνα Ο Ποταμός της Μηλίτσας στο Καμπί (κ.: 99152540).
