Οι ΑΠΟΕΛίστες... στην θέση τους (Φώτος)

Οι ΑΠΟΕΛίστες... στην θέση τους (Φώτος)

Πήραν την θέση τους στο νότιο πέταλο του ΓΣΠ οι 800 ΑΠΟΕΛίστες που εξασφάλισαν εισιτήριο για το... αιώνιο ντέρμπι με την Ομόνοια και είναι έτοιμοι για την... δική τους μάχη!