Ο καιρός στην Κύπρο τις τελευταίες ημέρες είναι άστατος, γι’ αυτό και ο κόσμος του ΑΠΟΕΛ πήγε εξοπλισμένος στο ΓΣΠ για το ντέρμπι με τον Άρη. Οι περισσότεροι πήραν μαζί τους ομπρέλες, κυρίως λόγω της βροχής, αν και στο νησί μας ποτέ δεν ξέρεις μπορεί να χρειαστούν τελικά για τον… ήλιο.
