Ανάρτηση από το ΑΠΟΕΛ με τον Milos Degenek, την στιγμή της υπογραφής. Οι "γαλαζοκίτρινοι" έγραψαν... "Our new No5 - Το νέο μας Νο. 5"
Ανάρτηση από το ΑΠΟΕΛ με τον Milos Degenek, την στιγμή της υπογραφής. Οι "γαλαζοκίτρινοι" έγραψαν... "Our new No5 - Το νέο μας Νο. 5"