Πάνε... Αρχάγγελο οι οργανωμένοι

Πάνε... Αρχάγγελο οι οργανωμένοι

Οι οργανωμένοι του ΑΠΟΕΛ βγήκαν μπροστά μετά τις τελευταίες διοικητικές εξελίξεις. Όπως ανέφερε ο Νεκτάριος Πετεβίνος στις δηλώσεις του (ΚΛΙΚ ΕΔΩ), οι "πορτοκαλί" αναμένεται να παρευρεθούν αύριο (20/02) στον "Αρχάγγελο", για να "ντοπάρουν" τους ποδοσφαιριστές, ενόψει του μεγάλου ντέρμπι που ακολουθεί με την Ομόνοια. 

Δείτε την εκπομπή SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Γιώργο Καρατζά: