ΠΑΟΚ... στο "Αλφαμέγα"

ΠΑΟΚ... στο "Αλφαμέγα"

Κώστας Σταφυλίδης και Γκάρι Ροντρίγκες, μετά τον πρώτο ημιτελικό ανάμεσα σε Απόλλωνα και ΑΠΟΕΛ. Χαμογελαστός ο εξτρέμ της Λεμεσιανής ομάδας, αφού οι "κυανόλευκοι" έβαλαν βάσεις πρόκρισης επικρατώντας με 4-2. Τους δύο ποδοσφαιριστές συνδέει... ο ΠΑΟΚ, αφού αμφότεροι είχαν αγωνιστεί στην ομάδα της Θεσσαλονίκης.